/أصلي عاشقة للأمل لازم تعيش,,, بقلم الاستاذ,,,أحمد عبد الرحمن صالح أحمد


 Image may contain: 1 person , people smiling , text and closeup


(قصيدة/عاميه/أصلي عاشقة للأمل لازم تعيش)
"
(""""كلمات/أحمد عبد الرحمن صالح أحمد"""")
"
الضحكة مش بسمة شفايف في العيون ما بتختفيش
"
الضحكة دمعة قلب خايف ...يجي حلمه ما يبتديش
"
.كنت بوهبلك حياتي وأنت ليل ما بينتهيش
"
.بسمتي كانت أهاتي قلت من غيرك هعيش
"
بس مرضتش الليالي تمحي حب مايتمحيش
"
"
"
لو قدرت تعيش لغيري تبقي روحي خسرتك
"
عمري ما أنسي اللي شفته ..في ليالي قسوتك
"
كنت بوهبلك سعاده بمحي بيها شكوتك
"
فاكره أطياف الاماني اللي باعت سكتك
"
تفتكر أنا ممكن أنسي حلم شفته بدمعتك
"
"
"
لسه فاكره كل لحظه عشت فيها بجنتك
"
بفتكرلك كل كلمه شوق بيشعل مهجتك
"
كنت عايشة بحالي راضيه .دي ياقلبي قسمتك
"
اوعي تبكي لليالي مهما طالت غربتك
"
مهما يحصل أو تعاني عمري ما أسمع شكوتك
"
"
"
مهما يحصل عمري ما ابكي .دي الجراح ما بتنتهيش
"
هفضل أضحك واجري والعب نفسي يومي ما ينتهيش
"
دي اللي فات من فرح عمري ...فيه أماني ما تنحكيش
"
عمري منسي إني عاشقة بالامل لازم تعيش
"
مهما طالت وحدتي
"
مهما زادت شكوتي
"
ضحكتي مبتختفيش
"
أصلي عاشقة للأمل لازم تعيش
LikeShow more reactions

0 التعليقات:

إرسال تعليق