السيد المسئول,, بقلم الأستاذ ,,, أحمد سيد النجعاوي


 
 
 
__$$___ السيد المسئول ___$$___
وآه وآهات يابلد
على كل الولد واللي
أتولد
مالقيت حنانك مغطيني
وحضنك جافي وجافيني
قلت أجرب نصيبي
وعارف أني هلاكي....
بأيدي
عارف أن العيب مش فيكي
ولا ولادك ....الطيبن
بس يا أمه
أنا تايه وكل اللي
زييي ......واقفين
وولاد علي متفرجين
هيسافر ههه عندا..الخواجه
أستونني طيب
وأنا منا ما أوصل أبعتلكم
...ورايه
وإن سمعتوا خبري
أدعولي ربي.....
رب البرايا
ركبوني وقالوا ميه
أومتين من هنزيد
.... كتير
بعني اضرب فى
اتنين هيكون
عدد....... متين
ركبنا يامه وقلبي
مرجوف وقالوا...
هيوصلوني
يا مراري انا
سيب اخ واختين
وابويه ماله.. دار
وقفت أنعي حظي
قلت الحقوتي........
ياااناس
كل واحد قاانا مالي .
............ أنت المسئول
طيب غلطت وعاقبوني
...... .........مش تسبوني
اتصلنا بالبيه المسئول
لا يابني............ انا مش
فاكر هو انت كنت هتهاجر
لا...... .....لا كلام
مش معقول والله
انا هموت ...
..واصحابي ويايه
يا راجل مش معقول
هنشفلكم ......مسئول ؟؟؟؟
أنا فى عرض البحر
يا مولاي والسمك
......رايح
جاي علينا
يقول لا لا مبيكفيش
فطوري ......وغداي
ببص حوليه كل شويه
واحد يروحش وميجيش
مت بكل لحظة ولحظة
قبل مايحيني الموت
النهاية النهاية
تعالي خدت جثتي
لاهلي وناسي
لا هنشوف من
عليه الدور
متحكيش كتير وتقول
أنت اللي كنت مسئول؟؟؟؟؟،!!!!!!
أنت اللي كنت مسئول؟؟؟؟؟!!!
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
أحمد سيد النجعاوي


0 التعليقات:

إرسال تعليق