المهم حبك عايش في قلبي. بقلم الاستاذ .جابرعبدالقادر.

المهم حبك عايش في قلبي












.كأس الفرق.
لم أعرف بأن الحب هو الموت لي
كله ده علشان بحبك وقلت ليكي
مفيش غيرك في روحي وقلبي
كنت لا أعرف حد في حياتي
غيرك علشان اتعلمت منك واول
كلمه يعرفها لساني هي كلمه بحبك
واول مره عيوني تشوف جمالك علشان
ليس موجود علي أنثي من بنات اليوم
في العالم رغم سفرت في بلاد كتيره
ورأيت بنات من جميع الجنسيات ولا اشوف
حد مثلك واليوم اقولك اشكرك علشان
شوفتك وفي نفس المكان كنت خايف
لا اشوفك علشان روحي معاكي بعدت
عنك ولكن روحك وحبك كان معايه في
كل مكان وكنت أسمع قلبك وكنت عايش بي
علشان حبك مسيطر علي كل شيئ
في روحي بس شايف لم تفرحي بي
مالك لم أسمعك تقولي لي حمدلله علي السلامه ولم تسلمي عليه ولا تنظري لي زعلانه علي
رجوعي ولا علشان سفرت بدون أسلم عليكي
كنت خايف اشوفك علشان لا احب الفراق
ولا كنت اشوف دمعه من جمال عيونك ممكن
أعرف في حد دخل قلبك بعد غيابي انا
لم أشرب شيئ من ايدك ممكن اشرب
من ايدك لو كأس من الماء يا عمري الغالي...
. حبي وحياتي وعمري لم أعرف للنوم بعد غيابك رغم بعدك عني تركت نفسي بدون قلب ولا عقل علشان كانوا معاك ولا أعرف أفكر ولكن بعدك عني وسلبت مني عقلي ولعدم عني اتزوجت من غيرك وكنت عايشه ولا احس شيئ في حياتي غير صورتك وصوتك من آخر كلمه سمعتها منك وحين تركتني بدون سلام الاحباب عرفت بأنك تركتني وحيده علشان واحده آخره وعلشان كده كنت مستني تأتي لي ولكن كنت محضره لك كأس ولي أيضا كأس ولكن في الكاس شربات روجوعك واخرتك علشان كان في الكاس سم علشان لا ترجع تاني وتتركني وحيده وأنا لا أحب بعدك حد غيرك ونكون معا حبيبي لا تزعل مني حبك وبعد هم سبب جنوني بيك علشان انت العمر والحب حبيبتك يا حبيبي.

بقلم 
.جابر عبد القادر

0 التعليقات:

إرسال تعليق