نار الغيرة ,, بقلم الأستاذ ,, بيبو البدر الساطع. السويفي‎


 
 
انا زي ما انا ما اتغيرتش..
ومش ناوي اني اتغير..
يا ظالمني ليه.
تقول ما ظلمتش.
دي حالتك ف الحب تحير..
ولاا عشان القلب شاريك..
تجرحني وتعمل ماجرحتش..
دا انت ملكش ف قلبي شريك..
لكن في غيرتك محصلتش..
ما بلاش تخللي حياتنا مرار..
دي الغيره لهيب دي الغيره نار 🔥..
بقى يعني عشان انا حبيتك..
راح اعيش حياتي كدا ف حصار..
ياحبيبي فين ثقتك فيا..
اخلاصي ليك عمره ما ينهار..
كان كل منايا لو نظره منك..
وشغلت بالي ليلي ونهار
ياحبيبي انا عاشقك.من صغر سنك..
وعمري في هجرك ما أخد قرار..
حاولت ابعد ما اقدرتش.
ياحبيبي عايزك تتطمن..
انا زي ما انا ما اتغيرتش..
ومش ناوي اني اتغير..
يا ظالمني ليه.
تقول ما ظلمتش.
دي حالتك ف الحب تحير..
ولاا عشان القلب شاريك..
تجرحني وتعمل ماجرحتش.
👩‍❤️‍💋‍👩👩‍❤️‍💋‍👩
بيبو البدر الساطع. السويفي
👩‍❤️‍👩👩‍❤️‍👩👩‍❤️‍👩
كلمات تم توثيقها ..بيبو

0 التعليقات:

إرسال تعليق